Friday, August 12

::my GraduAtion day::

Alhamdullilahhhh....
Rasa macam xpercaya aku dahh grad...!!!
yeeeeeeeaaaaaaaaaaahuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!
Rase macam sekejap jee 4tahun bertungkus lumus belajar kat UPSI
akhirnye dapat jugak memegang segulung ijazahh ......




Terima kasih to my parents,,
both of you banyak yang memberi sokongan dan dorongan..
terutama hulurkan duit...heheheh
ape2 pun nanti saya bekerja akan saya balas semuajasamu..
Insyallahh......



Mereka ialah kawan baik saya....
nabilah and syarifah...
saya sayang mereka sangat2....
tima kasih kerana sudi menjadi kawan aku ..!!!!
kami berkawan sejak dari semester 1 lgiii
sampai la habis praktikall kami bertiga sentiasa bersama...
banyak sangat kenangan kita bersama....
susah senang bersama juga menjadi "jala**" bersama..
Akhirnya kami sama2 grad berjaya melepasi rintangannn
aminnnn,,!!!!!


Dan xlupa juga pada exhousemate akuuu...
mereka ini sangat banyak mengajar aku erti sebuah persahabtnn
tima kassih korangg..
masih ingat lagi bile time nak final paper sama stu umah
kami akan berkumpul ramai2 dan berbincang...
diketuai olehh linaa....budakk yang perasan comell
xnampak muka ko lahh...lainkali aku tepek lain..muhahaahaa
alsoo my frensss......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
separuh of my classmatess...
xsempat nk bergambar habisss.....
masa xmengizinkannnn





WE ARE PHYSICS TEACHER!!!!!!

2 comments:

Jangan segan tinggal komen yaa